Anställningspapper

Efter en lång natts sömn vaknade jag av att solen lyste in genom mitt nakna fönster. Jag låg kvar i 2 timmar och halvslumrade för drömmarna är så verkliga i detta tillstånd.
Lite gröt, lite musik, lite kurslitteratur och lite kaffe senare sitter jag här och väntar på att åka ner till mitt nya jobb och skriva på papper. Jag är nervös nu fast jag sällan är nervös. Jag ser fram emot att få jobba igen och dra in lite stålar. Det värsta med nya jobb är att man har noll-koll och är förvirrad och konstant bortgjord i början.
Men å andra sidan så är ju jag lite större och starkare än många så jag kan spöa dom som skrattar åt mig.

Kommentarer:
Postat av: Carina

Nytt jobb = nytt liv, nya människor. Kasta allt gammalt skit åt helvete :)

Postat av: Lena

Nytt jobb?! berätta.

2007-05-18 @ 13:53:59
Postat av: Josefine

Vad bra att kontraktskrivandet blev av tillslut! :) Och lycka till med jobbet nu, det kommer gå skitbra. Det är jag helt säker på. Kram! :)

2007-05-18 @ 15:16:25
URL: http://josstina.blogspot.com
Postat av: Jortan

Av en naturlig anledning tänkte jag på TH när jag läste detta inlägg. Detta är något han har varit med om många gånger. Kanske kan du prata med honom om hur man behandlar dessa problem.

2007-05-19 @ 16:15:23
Postat av: Johanna

Det är superenkelt! Jag kan ge dig en kurs...men det kostar! ;)

2007-05-19 @ 17:26:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits