....

Jag hatar mig själv.
Jag har tydligen glömt att betala enochenhalv hyra. Hur i helvete kan man vara så dum i huvudet? Nu ska jag betala 3000 spänn som jag inte har till en hyresvärd som är miljonär. Om någon skulle mörda mig så skulle jag vara tacksam.

Jag har aldrig upplevt en lycklig och rolig månad, men Maj år 2007 var värre än normalt. Dåliga nyheter har lagt sig på hög över mig och när jag kippar efter andan så visar det sig att mina pengar ligger och brinner upp i närheten och jag andas brandrök.

Det här är inget patetiskt inlägg som jag få uppmuntrande kommentarer på. Det här är ett patetiskt inlägg som förklarar hur det är att vara jag för tillfället.
Är framtiden ljus då? Finns det hopp i horisonten?
-Nej!

Kommentarer:
Postat av: TH

Smärtsamt! Sätt allt på autogiro, så slipper du bry sig i framtiden.

2007-05-31 @ 22:24:09
Postat av: Josefine

Jag säger som TH.. Autogiro. Men börja inte köpa annat innan allt är avdraget, det gjorde jag en gång och resultatet var makabert.
I övrigt så vet du ju att jag håller med dig om att allt är ganska sugigt för tillfälligt. Livet i Skärmar matchar vädret just nu....
Ps. Träning (minus axlar) i helgen? :)

2007-05-31 @ 23:06:57
Postat av: Osund

"Är det där räkningarna som du ska skita i att betala?"
"Ja, det är det."


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits