Advance Patrol ska rädda Sverige

Jag läste i någon överflödig gratistidning idag, en intervju med killarna i den svensk/skånska rapgruppen Advance Patrol där dessa gossar berättade om sin nya skiva. De förklarade att de kämpade mot etablissemanget och att de stod för sina kontroversiella åsikter utan att vara rädda för deras egna hälsa och liv.
Det dom tydligen protesterar emot i någon låt är sverigedemokraterna.

AP förklarar sen att dom går emot rådande normer och vågar säga vad dom tycker, för det är inget som folk i regel gör i det här landet. Jag hoppas verkligen att AP själva blir imponerade av detta osjälviska risktagande, för det är nog ingen annan som är det. Och om det skulle visa sig att någon trodde att sverigedemokraterna var bra, men sen ändrade sig när de hörde AP´s låt, så är denna person ingen vi vill engagera politiskt ändå.

De enda som inte är emot sverigedemokraterna är sverigedemokraterna själva och dessa trettio personer är ett gäng slösinta analfabeter som pratar med lustiga dialekter och skyller all världens problem på folk som är tåligare mot sol än dom själva. Advance Patrols stora uppoffring och herosim bör likställas med mitt hjälteskap när jag äter upp den sista köttbullen på tallriken för att jag tycker att det är synd att slänga mat.
I själva verket bör jag hyllas ännu med, för jag fullbordar mitt syfte. Advance Patrol kan inte fullborda sitt syfte att krossa sverigedemokraterna. Om dessa inte är allergiska mot nödrim iochförsig.....

Kommentarer:
Postat av: J

Refräng..
"eyy yo det här är en text om hur det känns varje dag
det här är en text om att jag kommer hem svag
det här är en text om att jag vill ha 6, javisst jag vill ha 6 timmars arbetsdag!"
x2 (!!!!!!)
Lalala lala la la... :P

2007-10-01 @ 17:49:55
Postat av: s_norberg

Bara så du vet så är jag fortfarande förbannad på dig för att du gick till attack på Paul McCartney och sa att han var ful, ingen ger sig på Paul!!!

2007-10-02 @ 00:01:49
Postat av: Simon

Underskatta inte idioterna i Sverigedemokraterna, de har skrämmande mycket fler anhängare än du tror. 2,9 procent förra året. Dessutom har deras åsikter spillt över till andra partier, som infört flera av deras förslag som för bara några år sedan var helt otänkbara.
Det är alltså viktigt att vara högljudd motståndare mot okunskapen och rädslan!! (Även om det kanske är lite lamt att skryta om det ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
-- Edmund Burke

Postat av: Anonym

gonza blatteskånska for president...

2007-10-02 @ 20:21:09
URL: http://jaune.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits