Stefan oroad över tonårsvåldet

här sitter man i svinottan och bläddrar i svenska dagbladets hemsidas rubriker och suger på en kopp nescafé lyx.
Miljöpartiet snackar skit om vänstern..blabla...någon katolik vill ha en ny syndabekännelse....blabla..

Det som förvånar mig minst är rubriken "Reinfeldt oroad över tonårsvåldet". http://www.svd.se/dynamiskt/stockholm24/did_17249271.asp

"Åfan" tänker jag som OCKSÅ är oroad över tonårsvåldet. Jag hade inte en aning om att jag och Reinfeldt hade så mycket åsikter gemensamt. Jag trodde att jag i stort sett var ensam om att tycka att det är olyckligt att tonåringar slår ihjäl varandra och att alla andra tycker att det är roande och lustigt, men nu visar det sig att vi är minst 2 som tycker illa det fenomenet. Det är bra att man har medier som kan förmedla såna viktigheter. I en utopisk värld så tycker jag att de i väderleksrapporten ska rapporteras om att regn kommer uppifrån och att snö är kallt att stoppa innanför kalsongerna.

Vidare läser jag på DN att Alex Schulman har "bloggabstinens".... Mina farhågor från förra inlägget kommer förkroppsligas fortare än du hinner säga "media-hora".


Kommentarer:
Postat av: Anonym

HA HA HA :p d va kul..

Postat av: Nirre

Vill inte förstöra din vision av utopin men i vår utopi vanskas det snö idag!=)

2007-10-11 @ 02:46:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits