Tidig morgon

Det är lågkonjuktur på bloggen nu. Mitt läsarantal har halverats från 2 till 1 pers. Jag borde ha lagt av i våras när jag hade som flest besökare och var på toppen av mitt bloggeri. Nu sitter jag mest som en föredetting och skriver till mig själv. Är det någon bloggtrend som jag har missat som jag borde följa med i?
Kanske jag borde skriva om vad jag har på mig för kläder och hur fashonabelt det är på stureplan?
Eller borde jag gnälla om hur lite mina föräldrar fattar?
Eller borde jag skriva kryptiska meddelanden som bara mina vänner förstår *nudge nudge*?
Eller borde jag läsa skolbok och äta ljummen gröt?.... Ja det ska jag göra!

Alex Schulman har äntligen lagt ner sin jävla blogg, men jag hoppas inte för mycket. Så fort han märker att han inte får lika mycket uppmärksamhet så kommer "Alex Schulmans NYA blogg" vara tillgänglig för oss alla. Och det är då jag hoppas att några kränkta muslimer terrorattackerar stureplan eller aftonbladet eller vart fan han nu befinner sig. Jag hoppas att han umgås med Carolina Gynning vid det tillfället.
Gode Gud, må ske din vilja, så som i himlen så ock på jorden.

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Det är för lite BlondinBella över dig. Du får pröva att bli lite mer blond och lite mer bimbo i dina inlägg. Sånt verkar alltid gå hem och nån form av reaktion kommer du garanterat att få. Vare sig det är kräkreflexer eller stående ovationer. ;)

2007-10-04 @ 13:04:33
Postat av: Osund

Exakt som Josefine säger! Fast dina senaste inlägg har varit mer eller mindre briljant underhåålande! Fortsätt så! Du förtjänar Blondinbellas alla läsare men frågan är: vill du ha dom? Jag tror jag anar svaret.

2007-10-06 @ 15:08:41
Postat av: Josefine

Och exakt som Osund säger! Och låt mig nu också få tillägga att det vore synd och förbannad skam om du la ner din blogg. Du är underhållande vare sig du har allt eller inget att skriva om, du har en briljant skrivförmåga oavsett och du kör din egen grej. Tappa aldrig bort den sidan av dig själv..! Fortsätt skriva!

2007-10-07 @ 17:50:18
Postat av: TH

lägg ner skiten

2007-10-08 @ 23:04:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits