Dags att försöka på nytt med Nokia

Jag har skaffat en ny telefon igen, denna gång en Nokia N95-2 med 8 gig i minne. Instruktionsboken är tjockare och har fler regler än koranen. Så när jag läste den så fick jag veta att det inte bara är en telefon, det är också en kamera, fickminne, mp3-spelare, tv, klocka, väckare, potatiskokare, vän,mordvapen och en hel del andra "nödvändiga" funktioner.
Jag hoppas att den funkar bättre än min sony ericsson w910i som gick sönder 3 ggr på 2 månader. Jag hoppas att finnarna tillverkar bättre grejer än svenskarna, annars åker jag finlandsbåt över och startar ett nytt finskt vinterkrig

... eller ständigt mulet skitväderkrig.. då jag antar att stadsjeepsmentaliteten även mördat Finlands väder...

God natt!

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Nokia N95... Mobilernas Swiss Army Knife.:)

2008-02-04 @ 23:25:20
Postat av: Jortan

Hej

Jag har en Samsung SGH-X680V

Ville bara säga det.

2008-02-06 @ 20:55:21
Postat av: Osund

Min Nokia N73 ska in på lagning. Lycka till med din telefon som är ännu mer full av skit än min.

2008-02-07 @ 12:13:57
Postat av: Tub

3G telefoner är lika larvigt som stadsjeepar.

2008-02-08 @ 17:05:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits