Fet och lat

Bloggen har legat på is ett tag för mina händer har varit upptagna med kött och öl och jag har bara 2 händer. Jag har fortfarande bara 2 händer men jag har skaffat mig en andra haka. Jag har också sett till att skydda magen med lite fett så jag ska klara en vinter hemma i soffan. Och mitt i allt ätande så hör "vänner" av sig och vill att man ska ses på gymet. Jag svarar mellan tuggorna att det inte passar sig så bra just nu pga min förkylning. Sen drömmer jag mardrömmar under min 13-timmars sömn om att befinna mig utomhus i friska luften. 
Men när jag vaknar på morgonen blir jag genast mycket lyckligare när jag vet att jag har bacon och glasstårta i kylen som väntar på att bli frukost. Och sen är det dags för en dusch...eller en tupplur... innan det är hög tid för lunch. En hemleverans från gatans pizzeria.

Kommentarer:
Postat av: TH

Bacon.

2008-01-04 @ 08:18:56
Postat av: Jortan

Vafan har hänt med alla stadsjeepar? Det är ju kallt som fan ute.

2008-01-04 @ 18:57:30
Postat av: s_norberg

Är det nån som skaffat sig två hakor så är det jag..

2008-01-05 @ 11:16:18
Postat av: Björn

bacon till frulle? äckligt

2008-01-05 @ 17:40:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits