Sony Ericsson w610i = riktigt skräp

Sony Ericsson tycks ha en policy att absolut inte tillverka mobiltelefoner som håller längre än i ett par veckor. Min relativt nya w610i började redan efter ett par dagar att hänga sig när jag skulle spela spel. Men vad gör väl det? Det förlät jag ganska snabbt.
Men nu är hela min sms-funktion paj också. Jag kan varken ta emot eller skicka. Så idag ska jag lämna in telefonen på lagning för första gången. Den förra telefonen som jag hade i ca. 8 månader var inne på lagning 4 ggr. så vi får se om den här slår det förra rekordet. Optimist som jag är så tror jag det.

Jag skulle vilja slänga in Sony Ericssons ledarskap i en grotta där det ligger en sovande drake vid utgången så dom inte kunde komma ut. Men dom skulle få ha min mobiltelefon till sin hjälp. Dom skulle inte kunna ringa någonstans för då skulle dom väcka draken och helt enkelt bli dödade, så de skulle vara tvugna att sms:a sin väg ut ur den knipan. Lycka till fittnyllen!!

Kommentarer:
Postat av: TH

Jag har använt (Sony)Ericsson-telefoner i säkert 10 år och aldrig haft något problem med dom.

2008-01-07 @ 10:21:16
Postat av: Josse

Jag har egentligen aldrig haft några större problem med mina mobiler oavsett märke. Jag tror att det måste vara du som har oturligt mycket otur... :P

2008-01-07 @ 14:12:43
Postat av: Fittnyllets mardröm

Dessa i-landsproblem...
För att inte tala om att jag haft SE-telefoner i evigheter, inte en enda av dom har krånglat.

Antagligen är det du som är ett fittnylle.
Med dubbelhaka.

Postat av: Lucidor

fittnyllets mardröm: mmm pilutta mig va? zzz

2008-01-08 @ 10:11:05
Postat av: L

Köp en samsung igen.

2008-01-08 @ 13:41:49
Postat av: Tobbe

Du kan få köpa min Ericsson 628 för 300 bagis. Då följer dubbel uppsättning laddare med och bordsladdare. Den håller garanterat i 10 år till + att du slipper det där larviga Sonytillägget i namnet.

2008-01-08 @ 17:13:51
Postat av: Jortan

I-landsproblem goes Sagan om ringen.

2008-01-08 @ 21:10:22
Postat av: Osund

Min Nokia N73 kan skicka sms men det dröjer ca 5 minuter innan messet går iväg och under den tiden är luren låst. Humoristiskt. Det proppas ju in för mycket i dagens mobiler så dom slutar funka av ren och skär utmattning.

2008-01-10 @ 09:46:38
Postat av: norberg

Har ju fått min mobil nu så du kan ju kanske köpa farsans Nokia 3210 som jag lånat senaste veckan om du vill..

2008-01-10 @ 19:30:16
URL: http://www.youtube.com/watch?v=fUqs15qHKes

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits