Jag är en pank krympling

Idag skiner solen för första gången sen i mars förra året. Stockholm badar i kyligt ljus och jag sitter inomhus och förvånas över att himlen är blå. Jag hade glömt bort att himlen kunde vara blå, jag trodde bara att himlens färger skiftade från ljusgrå till svart. Men å andra sidan så kollar jag inte upp emot himlen så ofta då jag inte gillar att få ansiktet nerkyld av duggregn. Men idag skiner iaf solen. Fantastiskt.

Jag ska läsa 2 e-böcker tills på fredag. Detta betyder att jag måste läsa dessa böcker på min datorskärm, detta betyder att mina ögon gör ont, detta betyder att jag kommer bränna sönder iris, detta betyder att jag kommer vara tvungen att skaffa glasögon, detta betyder att jag kommer vara tvungen att köpa glasögon, detta betyder att jag kommer bli mer fattig än vad jag redan är.... fattig OCH handikappad
... vad hade Hitler sagt om det?

Kommentarer:
Postat av: Lena

Här har det varit två strålande dagar. Det blir nog sommar igen!

2008-03-06 @ 09:13:53
Postat av: TUB

Jag skulle tro att vi kommer få två fina sommardagar i år och den ena kommer inte att att infalla på midsommar, var så säker.

2008-03-06 @ 12:31:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits